JOBB SOM psykolog / psykologBEMANNING og stillinger i HELE NORGE

Psykolog
for et bærekraftig liv

Ønsker du å jobbe som psykolog på konsulentbasis? Vi har spesialisert oss på psykologbemanning og hjelper deg gjerne på vei. Ved å matche våre omsorgsvikarer med oppdrag som passer dine behov og kompetanser, bidrar vi sammen til et bedre liv.

Fjord Norway 3

JOBB SOM psykolog HOS BONLIVA!

Å jobbe som psykolog gjennom oss i Bonliva gjør at du får en trygg jobb med gode betingelser som gir deg fleksible arbeidsløsninger. Du får et engasjert team som støtter deg i dine oppdrag og som hjelper til med alt det praktiske – fra reise og opphold til avtaler. 

Våre oppdragsgivere finnes over hele landet og består av både primærhelsetjensten, behandlingshjem og skoler, samt barne- og ungdomspsykiatri og voksenpsykiatri. Uansett hvilken fordypning du har, kan du jobbe som psykolog hos oss – vi matcher deg med et oppdrag som passer for deg! 

Send inn en interessemelding å bli med på reisen mot likeverdig helse og omsorg!

Gör en intresseanmälan

her er laget som hjelper deg underveis

Simen Storemoen

HR- og bemanningsansvarlig

+47 477 044 24

simen.storemoen@bonliva.no

William Power

HR- og bemanningsansvarlig

+47 480 814 72

william.power@bonliva.no

Elisabeth Granås

HR- og bemanningsansvarlig

+47 477 135 94

elisabeth.granas@bonliva.no

Didrik Myrseth

HR- og bemanningsansvarlig

+47 468 85 614

didrik.myrseth@bonliva.no

Fredrik Hansson

HR- og bemanningsansvarlig

+47 389 94 722

fredrik.hansson@bonliva.no

Emma Fredriksson

HR- og bemanningsansvarlig

+47 389 947 21

emma.fredriksson@bonliva.no

Svante Larsson

Hr- og bemanningsansvarlig

+47 389 94 720

svante.larsson@bonliva.no

Vibeke Gunby

Hr- og bemanningsansvarlig

+47 481 03 062

vibeke.gunby@bonliva.no

Kristian Skovbro

Hr- og bemanningsansvarlig

+47 417 63 311

kristian.skovbro@bonliva.no

Mikaela Siberg

Hr- og bemanningsansvarlig

+47 720 71 166

mikaela.siberg@bonliva.no

steg for steg

Slik foregår det å bli vikar hos Bonliva

Ansatte i Bonliva veileder og er til stede gjennom hele prosessen – det personlige engasjementet får du på kjøpet.

Läs mer
Steg 1

MELD DIN INTRESSE

Du melder din interesse for stillinger direkte på vår nettside, eller ved å kontakte en av våre bemanningsansvarlige.

Steg 2

INTERVJU

Våre bemanningsansvarlige i ditt område kaller deg inn for et intervju. Vi kartlegger da din bakgrunn og kompetanse, hva som motiverer deg, hva du primært ønsker å bidra med og hvilke behov og drivkrefter du har i livet. Vi lager en komplett kompetansebeskrivelse basert på intervjuet og din cv og går gjennom prosessen videre , slik at du føler deg godt kjent på alle plan.

Steg 3

kvalitetskontroll

Etter intervjuet gjør vi offisielle kontroller, verifisering av legitimasjon og inspeksjonssaker i alle nordiske land hvor du har vært ansatt. Vi ber om tre referanser, hvorav én må være din nåværende/siste leder. Vi henter ut politiattest fra land der du har bodd og/eller arbeidet i. Til slutt må vi også motta en helseerklæring og en gyldig attest på utført HLR.

Steg 4

velg oppdrag!

Vi lager et oppdragsforslag som passer dine ferdigheter og ønsker, som du så kan ta stilling til.

Steg 5

Informasjon og veiledning

Vi er nøye på at du føler deg trygg og komfortabel i oppdraget vi har i tankene. Når du og oppdragsgiver takker ja, ordner vi alt det administrative rundt oppdraget – slik at du ikke trenger å bekymre deg for reise, opphold, avtaler eller forsikring. Det løser vi!