Vi er et bemanningsselskap for deg som sykepleier og som ønsker mer frihet i livet. Vi har bred erfaring med sykepleierbemanning og forstår ditt yrke. Uten sykepleiere stopper helsevesenet og du er uvurderlig for helheten, med ditt engasjement, erfaring og kunnskap.
Vi har oppdrag i hele Norge for deg som er autorisert sykepleier, jordmor eller spesialsykepleier.
Som sykepleier hos Bonliva jobber du på vikarbasis. Du velger selv hvor mye eller lite du vil jobbe – fulltid som vikar eller som vikar i tillegg til fast jobb. Er du ute etter variasjon i arbeidslivet, er livet som bemanningssykepleier hos Bonliva det rette valget for deg.
Hos Bonliva får du alltid en fast kontaktperson og et dedikert team, som tar vare på deg hele veien under ditt skreddersydde oppdrag.
Send inn en interessemelding så kontakter en av våre kunnskapsrike bemanningsansvarlige deg innen kort tid med informasjon om aktuelle stillinger for deg som sykepleier.
+47 477 044 24
simen.storemoen@bonliva.no
+47 480 814 72
william.power@bonliva.no
+47 477 135 94
elisabeth.granas@bonliva.no
+47 468 85 614
didrik.myrseth@bonliva.no
+47 389 94 722
fredrik.hansson@bonliva.no
+47 389 947 21
emma.fredriksson@bonliva.no
+47 389 94 720
svante.larsson@bonliva.no
+47 481 03 062
vibeke.gunby@bonliva.no
+47 417 63 311
kristian.skovbro@bonliva.no
+47 720 71 166
mikaela.siberg@bonliva.no
Ansatte i Bonliva veileder og er til stede gjennom hele prosessen – det personlige engasjementet får du på kjøpet.
Du melder din interesse for stillinger direkte på vår nettside, eller ved å kontakte en av våre bemanningsansvarlige.
Våre bemanningsansvarlige i ditt område kaller deg inn for et intervju. Vi kartlegger da din bakgrunn og kompetanse, hva som motiverer deg, hva du primært ønsker å bidra med og hvilke behov og drivkrefter du har i livet. Vi lager en komplett kompetansebeskrivelse basert på intervjuet og din cv og går gjennom prosessen videre , slik at du føler deg godt kjent på alle plan.
Etter intervjuet gjør vi offisielle kontroller, verifisering av legitimasjon og inspeksjonssaker i alle nordiske land hvor du har vært ansatt. Vi ber om tre referanser, hvorav én må være din nåværende/siste leder. Vi henter ut politiattest fra land der du har bodd og/eller arbeidet i. Til slutt må vi også motta en helseerklæring og en gyldig attest på utført HLR.
Vi lager et oppdragsforslag som passer dine ferdigheter og ønsker, som du så kan ta stilling til.
Vi er nøye på at du føler deg trygg og komfortabel i oppdraget vi har i tankene. Når du og oppdragsgiver takker ja, ordner vi alt det administrative rundt oppdraget – slik at du ikke trenger å bekymre deg for reise, opphold, avtaler eller forsikring. Det løser vi!