jobb i barnehage / Bemanning og stillinger i HELE NORGE

Pedagoger og assistenter til jobb i Barnehage

Ønsker du å gjøre en forskjell i barnas liv? Vi har spesialisert oss på barnehagebemanning, og hjelper deg gjerne med å oppfylle drømmen om å jobbe med barn!

Jobb som barnehageassistent, barne- og ungdomsarbeider eller pedagog hos oss, og bli en del av vårt team der vi sammen ønsker å utgjøre en forskjell for barna og deres utvikling!

Jobb i barnehage via Bonliva!

Hos Bonliva kan du jobbe fulltid, eller kombinere jobben med studier - alt etter hva som passer din livsstil! Gjennom Bonliva får du en trygg jobb med gode betingelser, fleksibilitet og en givende og variert hverdag. Du får et engasjert team som støtter deg gjennom dine oppdrag.

Hos oss kan du utvikle din kompetanse gjennom kurs, tett oppfølging av din kontaktperson og erfaringene du skaper gjennom dine oppdrag i barnehagene.

Send inn en interessemelding, så tar en av våre kunnskapsrike bemanningsansvarlige kontakt med deg.

Gör en intresseanmälan

her er laget som hjelper deg underveis

Ina Jahr

HR- og Bemanningsansvarlig

+47 94037729

ina.jahr@bonliva.no

Malin Strømme

HR- og Bemanningsansvarlig

+47 940 50 368

malin.stromme@bonliva.no

Bård Berulfsen

Operativ Sjef

+47 94191230

bard.berulfsen@bonliva.no

Ida Ødegård

FORELDREPERMISJON

Hedda Myra Olsen

HR- og Bemanningsansvarlig

+47 480 87 315

hedda.olsen@bonliva.no

steg for steg

Slik foregår det å bli vikar hos Bonliva

Ansatte i Bonliva veileder og er til stede gjennom hele prosessen – det personlige engasjementet får du på kjøpet.

Läs mer
Steg 1

MELD DIN INTRESSE

Du melder din interesse for stillinger direkte på vår nettside, eller ved å kontakte en av våre bemanningsansvarlige.

Steg 2

INTERVJU

Våre bemanningsansvarlige i ditt område kaller deg inn for et intervju. Vi kartlegger da din bakgrunn og kompetanse, hva som motiverer deg, hva du primært ønsker å bidra med og hvilke behov og drivkrefter du har i livet. Vi lager en komplett kompetansebeskrivelse basert på intervjuet og din cv og går gjennom prosessen videre , slik at du føler deg godt kjent på alle plan.

Steg 3

kvalitetskontroll

Etter intervjuet gjør vi offisielle kontroller, verifisering av legitimasjon og inspeksjonssaker i alle nordiske land hvor du har vært ansatt. Vi ber om tre referanser, hvorav én må være din nåværende/siste leder. Vi henter ut politiattest fra land der du har bodd og/eller arbeidet i. Til slutt må vi også motta en helseerklæring og en gyldig attest på utført HLR.

Steg 4

velg oppdrag!

Vi lager et oppdragsforslag som passer dine ferdigheter og ønsker, som du så kan ta stilling til.

Steg 5

Informasjon og veiledning

Vi er nøye på at du føler deg trygg og komfortabel i oppdraget vi har i tankene. Når du og oppdragsgiver takker ja, ordner vi alt det administrative rundt oppdraget – slik at du ikke trenger å bekymre deg for reise, opphold, avtaler eller forsikring. Det løser vi!