JOBB SOM helsefagarbeider / stillinger i HELE NORGE

Helsefagarbeider
stillninger i hele norge

Begynn å jobbe som helsefagarbeider hos oss og bli en del av vårt team, hvor vi sammen streber etter å utgjøre en forskjell innen helse og omsorg – for deg som helsefagarbeider, for teamet på arbeidsplassen og for alle pasienter.

Sammen er vi en kraft man kan regne med!

flower meadow

Jobb som helsefagarbeider hos bonliva!

Å jobbe som helsefagarbeider hos Bonliva betyr ikke at du må si opp eller flytte fra et annet sted. La oss fortelle deg hvilke muligheter som finnes, dersom du er nysgjerrig på å prøve ut livet som helsefagarbeider innen bemanning. 

Hos oss får du et helt team som tar vare på deg underveis. Vi tar oss av det praktiske rundt oppdraget ditt, sørger for at du har en balanse mellom jobb og privatliv og at du sover på den mest behagelige puten, dersom du har lyst til å prøve deg på et oppdrag der du må å sove borte.

Vår drivkraft er å matche deg med et omsorgsoppdrag som er helt tilpasset dine drivkrefter og ønsker. Send inn en interessemelding så kontakter en av våre kunnskapsrike bemanningsansvarlige deg innen kort tid.

Gör en intresseanmälan

her er laget som hjelper deg underveis

Silje Pedersen

HR- OG BEMANNINGSANSVARLIG

+47 477 691 98

silje.pedersen@bonliva.se

Markus Carlqvist

HR- OG BEMANNINGSANSVARLIG

+46 76 000 27 40

markus.carlqvist@bonliva.se

Miriam Homme

HR- och Bemanningsansvarlig

+46 8 515 13 400

miriam.homme@bonliva.no

Felix Hart

HR- och Bemanningsansvarlig

+47 417 61 845

felix.hart@bonliva.no

Frida Elise Seim

HR- och Bemanningsansvarlig

+46 8 515 13 400

frida.seim@bonliva.no

Endre Klophus

HR- OG BEMANNINGSANSVARLIG

+47 940 50 341

endre.klophus@bonliva.no

Helene Trydal Engh

HR- og Bemanningsansvarlig

+47 905 19 149

helene.trydal.engh@bonliva.no

Ida Kløvfjell

HR- & Bemanningsansvarlig

+47 480 814 72

ida.klovfjell@bonliva.no

Sofie Nystad Baade

HR- & Bemanningsansvarlig

+47 481 356 17

sofie.nystad.baade@bonliva.no

Adam Ranebo

HR- og Bemanningsansvarlig

+47 469 68 575

adam.ranebo@bonliva.no

Hanna Gundhus Mørk

HR- og bemanningsansvarlig

+47 468 15 788

hanna.gundhus.mork@bonliva.no

Simen Storemoen

HR- og bemanningsansvarlig

+47 477 044 24

simen.storemoen@bonliva.no

Didrik Myrseth

HR- og bemanningsansvarlig

+47 468 85 614

didrik.myrseth@bonliva.no

Fredrik Hansson

Operativ Sjef

+47 475 137 45

fredrik.hansson@bonliva.no

Emma Fredriksson

HR- & BEMANNINGSSPESIALIST

+47 475 13 447

emma.fredriksson@bonliva.no

Kristian Skovbro

Hr- og bemanningsansvarlig

+47 940 51 339

kristian.skovbro@bonliva.no

Mikaela Siberg

Foreldrepermisjon

+47 481 03 062

mikaela.siberg@bonliva.no

steg for steg

Slik foregår det å bli vikar hos Bonliva

Ansatte i Bonliva veileder og er til stede gjennom hele prosessen – det personlige engasjementet får du på kjøpet.

Läs mer
Steg 1

MELD DIN INTRESSE

Du melder din interesse for stillinger direkte på vår nettside, eller ved å kontakte en av våre bemanningsansvarlige.

Steg 2

INTERVJU

Våre bemanningsansvarlige i ditt område kaller deg inn for et intervju. Vi kartlegger da din bakgrunn og kompetanse, hva som motiverer deg, hva du primært ønsker å bidra med og hvilke behov og drivkrefter du har i livet. Vi lager en komplett kompetansebeskrivelse basert på intervjuet og din cv og går gjennom prosessen videre , slik at du føler deg godt kjent på alle plan.

Steg 3

kvalitetskontroll

Etter intervjuet gjør vi offisielle kontroller, verifisering av legitimasjon og inspeksjonssaker i alle nordiske land hvor du har vært ansatt. Vi ber om tre referanser, hvorav én må være din nåværende/siste leder. Vi henter ut politiattest fra land der du har bodd og/eller arbeidet i. Til slutt må vi også motta en helseerklæring og en gyldig attest på utført HLR.

Steg 4

velg oppdrag!

Vi lager et oppdragsforslag som passer dine ferdigheter og ønsker, som du så kan ta stilling til.

Steg 5

Informasjon og veiledning

Vi er nøye på at du føler deg trygg og komfortabel i oppdraget vi har i tankene. Når du og oppdragsgiver takker ja, ordner vi alt det administrative rundt oppdraget – slik at du ikke trenger å bekymre deg for reise, opphold, avtaler eller forsikring. Det løser vi!